18.12.2014

BEGLOSSY MAN BOX


HEJ,

W grudniu czeka jeszcze jedno pudełko do zaprezentowania - MANBOX







Roberto Cavalli man
Just Gold FOR HIM
190,00 zł / 30 ml (Pełnowymiarowy produkt)


NUXE MEN
Gel Multi-Fonctions Hydratant
Żel nawilżający dla mężczyzn NUXE MEN charakteryzuje się potrójnym działaniem: nawilżającym, energizującym i matującym.
89,00 zł / 50 ml (Pełnowymiarowy produkt)

NUXE MEN
Contour des Yeux Multi-Fonctions
Nuxe Men To Wielofunkcyjny Krem Pod Oczy Zapewniający działanie: przeciwobrzękowe, przeciw cieniom pod oczam, przeciwzmarszczkowe.
72,00 zł / 15 ml (Pełnowymiarowy produkt)


Dove Men+Care
Clean Comfort Antyperspirant
Antyperspirant dla mężczyzn Dove Men+Care Clean Comfort w kulce
13,29 zł / 50 ml (Pełnowymiarowy produkt)


Dove Men+Care
Clean Comfort Żel pod prysznic
Żel jednocześnie myje i nawilża skórę
10,89 zł / 250 ml (Pełnowymiarowy produkt)


DX2
Szampon dla mężczyzn do włosów skłonnych do wypadania
Szampon DX2 do włosów skłonnych do wypadania:
- regularnie stosowany chroni przed nadmiernym wypadaniem włosów;
- sprawia, że włosy stają się grubsze i bardziej lśniące;
- myje i pielęgnuje włosy.
14,00 zł / 150 ml (Pełnowymiarowy produkt)


Podsumowując pudełko szału nie robi, na pewno nie za 59 zł. Gdyby to nie było pudełko dla mojego narzeczonego, który mówi że nie mam się przejmować, że wszystko się przyda to bym była bardzo niepocieszona. Jak tylko otworzyłam pudełko i zobaczyłam jego zawartość byłam bardzo rozczarowana w przeciwieństwie do mojej grudniowej wersji. Kosmetyki  te można na pewno teraz kupić w promocji świątecznej, dlatego na następny raz nie zamówię "kota w worku" tylko poczekam aż pojawi się na stronie BEGLOSSY zawartość i wtedy zdecyduję czy warto wydać 59 zł. Widziałam, że więcej osób podziela moją opinię i kiedy sceptycznie podchodziłam to tych niedozwolonych komentarzy że pudełko nie spełnia oczekiwań dziewczyn to tym razem zaliczam się do tego grona.

Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...