14.12.2014

ORGANIZACJA KOSMETYKÓW

Witam,

Dzisiejszy post będzie dotyczył organizacji kosmetyków, przy niewielkim nakładzie finansowym.

Nic sie nie zmieniło, miejscem wszystkich moich kometyków nadal jest kuferek <KLIK>. W ciagu roku przybyło mi kilka dodatkowych przedmiotów.


Akrylowy organizer z biedronki 9,99zł

Świetna sprawa, zwłaszcza przegródki na pomadki,lakiery,bluszczyki itp.-wszytsko na wyciagnięcie ręki. Nie trudno zachować porządek przy takiej organizacji kosmetyków. Najlepiej trzymać tu rzeczy, ktore są najczęściej przez nas używane.


Metalowa puszka z biedronki ok 7zł

Większość osób pewnie przechowuje w tym kawę herbatę, ciasteczka, a ja znalazłam zastosowanie dla puszki np. na przechowywanie pędzli. Zdarzało się rownież że letem pakowałam do puszki kilka najbardziej potrzebnych mi kosmetyków i puszka służyła jako "kosmetyczka".







2 częściowy zestaw kosmetyczek z biedronki ok 25zł
Mój najnowższy nabytek.

Duża kosmetyczka idealna w podróż, a mała  do torebki na wieczorną imprezę.



Doniczki z IKEI ok. 10 zł/szt.

Większość dziewczyn z blogowej i vlogowej spoleczności trzyma w nich pędzelki do makijażu. A ja ponadto używam jako "stojak" na kolczyki. Swoje mam dwie w cenie 1 :)

Pozdrawiam,

ShiningStar89



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...