21.12.2014

OZDOBY ŚWIĄTECZNE DIY

Witam,

Do świąt zostało raptem kilka dni, więc za pewne u Was również świąteczna atmosfera panuje. Od kilku lat miałam w planach porobienie świątecznych ozdób ale zawsze za późno się obudziłam. w tym roku postawiłam na choinki marakonowe oraz małe choineczki z szyszek.

W zeszłym roku nabyłam już pierwsze ozdoby, a w tym dokupilam jeszcze pare dodatków. Na pewno do wykonywania ozdób świątecznych powinniśmy posiadać klej na gorąco - ja mam z firmy top tools i sprawdza się bardzo dobrze.

Co może nam się przydać


Z tasiemek zrobiłam jak widać małe wstążeczki. 


ucinamy kawałek wstążeczki
opalamy ją z dwóch stron 
wstazke ukladamy pod widelcem i lewą stronę układamy jak na 4 obrazku
prawą stronę przekladamy przez środek widelca i przeciągamy a następnie ku górze i przekładamy pod poprzednim przelożeniem
ściagamy dwa końce
odcinamy nadmiar
opalamy z obu stron 



moga posłużyć jako sznur lub małe bombeczki

 bombki (nic więcej nie trzeba tłumaczyć)


idealne na czubek choinki


W przypadku złotego  koloru polecam kupować spray dekoracyjny.


Post krok po kroku pewnie już w tym roku nie dojdzie do realizacji, ale w przyszłym roku koniecznie zrealizuję ten plan.

Jak u Was przygotowania do świąt ?

Pozdrawiam,

ShiningStar89





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...