15.12.2014

Pierre René - ADVANCED LIFT - Podkład liftingujący

Witam,

Podkład to jeden z kosmetykow, który jest dla mnie najważniejszy produktem przy wykonywaniu makijażu. Wciąż poszukuję swojego ideału ale obawiam się że jak nie zainwestuję większej sumy pieniędzy to żaden nie spełni moich oczekiwań.

Ostatnio skusiłam się na coś zupełnie nowego i oto bohater dzisiejszego posta:


Na szczeście kosztował mnie nie więcej niż 20 zł ( promcja w Naturze) więc rozpaczała nie będę. Co o nim mogę powiedzieć, na pewno się nie zaprzyjaźnimy (nie mogę się doczekać kiedy go zużyję).

Nie kryje, strasznie podkreśla suche skórki (fot.) krótko utrzymuje się na twarzy, a  twarz  po jego nalożeniu masakrycznie się świeci i nakładanie pudru matujacego daje tylko chwilowy efekt zmatowienia. Słwem jak dla mnie porażka i nie polecam. 



Poza tym dobrałam sobie najjaśniejszy odcień i usyłyszałam w pracy "komplement" że wygladam jakbym zaraz miała zejść (czego nie widać na prezentowanych zdjęciach)




Co polecacie na wysuszoną skórę twarzy zimą kiedy w domu jest ogrzewanie??

Pozdrawiam,

ShiningStar89


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...