08.01.2015

Makijaż z zielonym akcentem

Witam,

Nie ma mnie tu ostatnio za często ale za to szykuję wielki powrót ze zmianami. Zostały dokonane przeze mnie małe kosmetyczne zmiany, które wprowadziłam już na samej stronie bloga. Moim celem było nadanie świeżości i przejrzystości - i moim zdaniem udało mi się tego dokonać.

Poza tym chciałabym aby zdjęcia moich makijaży były lepsze niż do tej pory. Krew zalewa człowieka jak zdjęcia nie chcą oddać rzeczywistości makijażu jaki jest na żywo. Dużo pracy i nowych zakupów przede mną. Niemniej jednak nowy rok nowe plany i możliwości.


Przechodząc do sedna w weekend zrobiłam dwa makijaże i jeden z nich przedstawia się następująco.


Oczy:

  District  Sleek Glory
Sunshine and Lollipops  Sleek Sunset
Autumn Summer Sleek Sunset
Conker Sleek Au Naturel
zielona kredka p2
tusz do rzęs Astor
kredka do brwi Essence


Twarz:

podkład Astor Matcg Fusion Make Up 100 Ivory
Puder matujący  Essence
Puder bronzujący P2
Róż So Susan

Usta:

Maybelline różowa pomadka matująca



Czekam na komentarze:)

Pozdrawiam,

ShiningStar89






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...