18.01.2015

ZOEVA Complete Eye Set Zestaw 12 pędzli w etui

Witajcie,

Styczeń to mój miesiąc, nie pod względem ulubionej pory roku ale kolejnych urodzin - co za tym idzie - niespodzianki. Po raz kolejny to mój ulubiony miesiąc pod względem spełnienia kolejnych marzeń rzeczowych. Z założenia rok 2015 jest rokiem oszczędności, ale mój partner postanowił to przełamać i oto jaki sprawił mi prezent na urodziny. (Co roku spełnia moje kosmetyczne zapotrzebowania, czyli to co sprawia mi największą radość)

Od kilku miesięcy mówiłam o pędzlach z firmy ZOEVA, oglądałam filmiki na YT dziewczyn, które je polecają, to samo na blogach - bardzo chciałam je mieć. Od tygodnia stałam się szczęśliwą posiadaczką zestawu ZOEVA, który składa się z 12 pędzli. 


Pędzlę są wysyłane w pięknym etui, które śmialo może posłużyć jako mała kosmetyczka.


Po  zamkach błyskawicznych od razu wiem, czy coś jest dobrej jakości czy wręcz przeciwnie.

Mała przentacja pędzli, każdy zasługuje na indywidualne podejście:




1. Luxe CREASE 228


Długość:
 rączki 14,5 cm
włosia 1,8 cm

Średnica włosia 0,8 cm

Włosie kozy

Zastosowanie: rozcieranie cieni



2. Soft DEFINER 227


Długość:

 rączki 14,5 cm
włosia 1,2 cm

Włosie kozy

Zastosowanie: rozcieranie, nakladanie cieni



3. Luxe Defined Crease 224  


Długość:

 rączki 14,6 cm
włosia 1,7 cm

Włosie naturalne i syntetyczne

Zastosowanie: rozcieranie cieni



4. Luxe PENCIL 230 


Długość:

 rączki 15,5 cm
włosia 0,9 cm

Średnica włosia 0,5 cm

Włosie kucyn Pony

Zastosowanie: rozcieranie,nakladanie cieni



5. Luxe smoky shader  


Długość:

 rączki 14,3 cm
włosia 1 cm

Włosie kozy

Zastosowanie: nakladanie cieni



6. Petit Crease 231


Długość:

 rączki 14,5 cm
włosia1,5 cm

Średnica włosia 0,7 cm

Włosie kozy

Zastosowanie: rozcieranie cieni



7.  Detail Shader 


Długość:

 rączki 15,3 cm
włosia 0,7 cm

Włosie kozy

Zastosowanie:  precyzyjne nakladanie cieni



8. Brow Line 322 


Długość:

 rączki 16 cm
włosia 0,3-0,6 cm

Włosie taklon

Zastosowanie:  precyzyjne nakladanie cieni np. przy dolnej lini rzęs



9.  Concealer Buffer 142


Długość:

 rączki 14,5 cm
włosia1,5 cm

Średnica włosia 1,4 cm

Włosie talkon

Zastosowanie: nakładanie korektora w oklicach oczu



10. Smudger 226 


Długość:

 rączki 16 cm
włosia 0,8 cm

Włosie talkon

Zastosowanie: nakładanie cieni 



11. Fine Liner 315 


Długość:

 rączki 15,7 cm
włosia 0,5 cm

Średnica włosia 0,2 cm

Włosie nylon

Zastosowanie: aplikacja eyelinera



12. Wing Liner 317 



Długość:

 rączki 15,3 cm
włosia 0,5 cm

Średnica włosia 0,4 - 0,8 cm

Włosie nylon

Zastosowanie: skośny do brwi i kresek


Cały zestaw kosztuje 249 zł. Mój był zakupiny ze strony sklepu Minti shop. Jedno wiem na pewno, to są moje najlepsze pędzle i na pewno za jakiś czas dokupię pozostałe pędzle firmy ZOEVA.



Dajcie znać jak je czyścicie.



Zapraszam na posty dotyczące kilku pędzli HAKURO (1 ,2)

Pozdrawiam,

ShiningStar89





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...