15.02.2015

MAKIJAŻ BŁĘKITNA LAGUNA

Witajcie,

Sobotnie południe i popołudnie spędziłam z POCZWARKAPREZENTUJE. Umówiłyśmy się na małe malowanie, czyli spędzanie czasu przyjemnie i pożytecznie. Makijaże są dwa, każdy w zupełnie innych odcieniach. Dzisiejszy post będzie poświęcony makijażowi, który nazwałam błękitna laguna. Co ciekawe pierwszy raz miałam okazje pracować ze sztucznymi rzęsami. Teraz wiem, że sama muszę sobie kupić i używać do makijaży, które pojawiają się na moim blogu.


Kosmetyki pochodzą z zasobów moich i Gosi, poniżej lista:

Twarz:

1. podkład MAKE UP REVOLUTION + niewielka warstwa ASTOR aby uzyskać większe krycie.
2. puder p2
3. korektor ASTOR
4.bronzer THE BALM bahama mama - matujący bronzer
5. róż ESSENCE
5. rozświetlacz z paletki THE BALM balm jovi

Oczy: ( mam dwie nowe paletki SLEEK ultra matte v1 i v2, wiec głównie ich używałam)

I. baza ABSOLUTE NEW YORK
II.CIENIE górna powieka
2. brązowy nad załamaniem powieki SLEEK
3. błękitny  - wewnętrzny kącik AVON 
4. niebieski - SLEEK
5. granatowy SLEEK
6. grafitowy SLEK
CIENIE dolna powieka 
1. błękitny AVON
2. granatowy cień 
III. brwi farbka do brwi MAKEUP REVOLUTION - medium. Pierwszy raz używałam takiego produktu, najpierw na YT znalazłam recenzję i wiedziałam żeby używać produktu poprzez wyciśnięcie a nie załączoną szczoteczką + skośny pędzelek. Na zdjęciach wyszedł bardzo ładny efekt, chociaż Gosia stwierdziła, że do pracy by nie poszła w takich brwiach, były ciemne.
IV. tusz ASTOR
V. sztuczne rzęsy

 

Usta:

konturówka P2
2. pomadka z paletki THE BALM balm jovi


Dziękuję za miły i wesoły dzień. Panu fotografowi również :)

Pozdrawiam,

ShiningStar89










LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...