17.03.2015

BEGLOSSY MARZEC 2015

Witam,

Przesilenie wiosenne mnie dopadło i ostatnio jakoś moja aktywność na blogu spadła do zera. Dzisiaj przyszło pudełko BEGLOSSY, więc zmotywowałam się do napisania notki. Każda z nas, która subskrybuje BEGLOSSY czeka z niecierpliwością na zawartość pudelka. Oto co zawiera moja wersja:



YVES ROCHER
Serum Vegetal Krem Wygładzający Zmarszczki na Dzień

75,00 zł / 50 ml (Pełnowymiarowy produkt)



 Vital Derm

Odbudowujący szampon do włosów z olejem Arganowym

24,00 zł / 400 ml (Pełnowymiarowy produkt)



Baltic CollagenKrem do rąk i paznokci
39,00 zł / 50 ml (Pełnowymiarowy produkt)


Nicka K New YorkColorluxe Powder Blush
40,00 zł / 5 g (Pełnowymiarowy produkt)


COMPEED
Krem na noc na popękane pięty

24,99 zł / 75 ml (Pełnowymiarowy produkt)


 Purederm

Maseczka do twarzy z błota Morza Martwego PAPAJA oczyszczająca

4,99 zł / 15 ml (Pełnowymiarowy produkt)


Dove
Kremowa kostka myjąca Dove Purely Pampering z mlekiem kokosowym

3,89 zł / 100 g (Pełnowymiarowy produkt)



Moje pudełko to wersja A. 

Wszystko chętnie przetestuję, choć na pewno nie od razu.

Dajcie znać jak tam Wasze pudełka 

Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...