08.04.2015

MY SECRET HOT COLORS, NATURAL BEAUTY

Witam,

Od czasu dodania ostatniego posta minęło trochę czasu. W tym okresie przybyło mi kilka nowości kosmetycznych. Między innymi nie mogłam się oprzeć w drogerii NATURA paletkom MY SECRET. Mam już jedną z serii HOT COLORS, dokupiłam drugą też HOT COLORS a trzecia jest  z serii NATURAL BEAUTY.

Te paletki są w bardzo przystępnej cenie, i praktycznie każda z Was która ma ok. 10 zł na zbyciu może zaopatrzyć się w te cienie.


Każda z paletek składa się z 4 matowych cieni, które są bardzo ładnie napigmentowane. Za tą cenę po prostu SZOK.

1 paletka składa się z 4 pięknych neonowych cienie, idealna na lato, które przed nami.

żółty,pomarańczowy,różowy, niebieski

4g ok.12 zl
2 paletka shake colours ma pastelowe kolory,  jak na nią spojrzałam od razu wiedziałam że ją kupię- wiosna, lato na pewno nie raz zagości na moim oku.

miętowy, pudrowy roż, seledynowy, fioletowy

6g ok 12 zł

3 paletka night out jak sama nazwa wskazuje na wieczorne wyjścia ale nie tylko, każda z nas ma inne preferencje makijażowe.

3 odcienie fioletu i kawa z mlekiem 

7g ok 6 zł w promocji


Jeżeli cienie są jeszcze dostępne,a lubicie takie kolory to na prawdę warto się w nie zainwestować.

Jakie są wasze opinie na temat tych paletek?

Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...