31.05.2015

MAKIJAŻ NA WIECZÓR PANIEŃSKI / ROZPOCZĘCIE WAKCJI

Witam,

Dalej pozostajemy w temacie ślubu. Postanowiłam dziś, że to jest dobry dzień na jakiś makijaż. Ostatnio kupiłam kilka paletek MY SECRET z drogerii NATURA (KLIK). Przyszedł czas na wykorzystanie ich w praktyce. Jestem nimi oczarowana, za tą cenę taka pigmentacja- wooowww - spokojnie mogę je polecić. Z resztą mają już one swoją renomę na blogach i na YT.

Jako że niedzieli nie lubię, należę do grona osób "nie lubię poniedziałku" i "byle do piątku", to makijaż był przeciwieństwem mojego nastroju. Ale sami zobaczcie:


Kosmetyki:

podkład  VICHY DERMABLEND 15  ok 70 zł
puder MAYBELLINE TERRA SUN 01 ok 20 zł
róż SO SUSAN  ok 94 zł
bronzer P2 020 ACAPULCO SUN ok 12 zł

cienie MY SECRET SHAKE COLOURS (zielenie oraz fiolet), NIGHT OUT (beż oraz fiolet)PARTY TIME (szampański) HOT COLORS I (żółty) ok. 12 zł
kredka do oczu nude MY SECRET  ok. zł
eyeliner niebieski LOVELY 3 ok. 8zł
eyeliner czarny  MAYBELLINE ok 30 zł
kredka do brwi ESSENCE ok. 6zł
tusz do rzęs ASTOR  ok 13 zł
kredka fioletowa JOKO ok 10zł

pomadka P2 012 ok 8 zł
błyszczyk P2 ok. 15zł
Pędzle:

TEEEZ
ZOEVA 322 317 230
HAKURO H78
HAKURO H 50



Makijaż można wykonać za na prawdę niewielką sumę przy użyciu samych drogeryjnych kosmetyków. 

Jak tylko będę miała motywację i czas  to na pewno powrócę do pisania notek regularnie, bo sama widzę że sprawia mi to przyjemność ( szkoda że tylko w weekendy) :). 

Znajdziecie mnie także tu: FB INSTAGRAM

Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...