28.05.2015

Makijaż ślubny


Witajcie,


Aktualnie sezon ślubny trwa i rzec by można że dopiero się zaczyna. Ja również  zaliczam się do tych szczęśliwych dziewczyn, które w tym roku wychodzą za mąż. Dla każdej pary jest to bardzo ważny i intensywny czas. Kobiety mają swoje priorytety a mężczyźni swoje. Nie od dziś wiadomo, że przygotowania trwają miesiącami. a suknia makijaż oraz fryzura składają się na pierwsze wrażenie.

Ja postanowiłam, że makijaż sama wykonam. Na daną chwilę ten, który zobaczycie poniżej jest moim faworytem, bo i w moich ulubionych kolorach. Czy będzie to ostateczna wersja, hm... to się okaże.

Makijaż został wykonany w dniu wykonania próbnej fryzury ślubnej. Znalezienie fryzjerki spędzało mi sen z powiek. (taka data ślubu) Na szczęście pomoc płynęła z wielu stron znajomych mi osób i udało się- mam świetną fryzjerkę.

Wracając do tematu makijażu, to brakuje w nim kilka drobnych elementów, które wynikają z braku wszystkich kosmetyków których bym użyła.










Szukam dobrego podkładu, przede wszystkim trwałego. Może polecicie coś, chętnie bym poczytała recenzje i sprawdziła czy byłby dla mnie dobry.

Polecam cień KOBO 205 Golden Rose, jest przepiękny. Naniosłam go na środek powieki. Reszta cieni pochodzi z różnych paletek SLEEK.

Zakupy kosmetyczne na pewno przede mną :)

Czekam na opinie.

Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...