23.06.2015

BEGLOSSY CZERWIEC 2015

Witajcie,

To już moje 12 pudełko od BEGLOSSY. Rok temu zamówiłam swoje pierwsze. W tej kwestii nie będę wiele się rozpisywała bo planuję post o rocznym podsumowaniu subskrypcji BEGLOSSY.

Przechodząc do meritum, czerwcowe pudełko dotarło do mnie 19 czerwca. W porównaniu do ubiegłego miesiąca nie była to odległa data. Nie zdziwcie się że otrzymałam jeden produkt z ubiegłego miesiąca, gdyż w maju zabrakło go u mnie. 

Słów kilka o tym zajściu. Od samego początku wiedziałam, że jako klientka VIP powinna otrzymać produkt BANDI- stymulator wzrostu rzęs i brwi. W moim pudełku zabrakło tego kosmetyku. Dostałam wiadomość e mail, że może się zdarzyć brak produktu w majowej subskrypcji, jeżeli tak będzie mam się skontaktować za pośrednictwem wiadomości e- mail. Oczywiście tak zrobiłam, a zgłoszenie zostało w ciągu 2 dni rozpatrzone i zostałam poinformowana, że w czerwcowym pudełku otrzymam produkt BANDI. 

Aby zostać Klientką VIP :
"Członkiem programu staniesz się automatycznie po wykupieniu pakietu na 6-12 miesięcy lub wraz z otrzymaniem 6 pudełka z rzędu w subskrypcji. Zerwanie subskrypcji i założenie nowej nie wyłącza Cię z programu, ważne jest zachowanie ciągłości edycji/miesięcy. 
Do programu nie wliczają się pakiety 3 miesięczne i zamówienia na pojedyncze pudełka. 
Dołącz do Programu VIP od zaraz zamawiając pakiet na 6 miesięcy lub pakiet na 12 miesięcy!".











Purederm
Łagodząca maska na twarz po opalaniu
Maska przywraca skórze zdrowy wygląd oraz pełną witalność i elastyczność. Zawarty w masce ekstrakt z ziemniaka działa łagodząco i rewitalizująco na skórę, a naturalny ekstrakt z głogu i aloes minimalizują szkodliwe działania promieniowania słonecznego. Witamina E zwiększa elastyczność i rozjaśnia skórę.

5,99 zł / 23 ml (Pełnowymiarowy produkt)

Zawsze masek na twarz nigdy nie za dużo. Tylko nie jestem jakoś do niej specjalnie przekonana, co nie zmienia faktu że na pewno przetestuję. Póki co pogoda opalaniu nie sprzyja.


GLOV Quick Treat

GLOV Hydro Demaquillage potrzebuje jedynie wody by usunąć cały makijaż, nawet tusz do rzęs! GLOV pozostawia uczucie „skóry dziecka”. GLOV nie zmienia naturalnego pH, wzmacnia naturalną barierę hydro lipidową i zwiększa elastyczność skóry o 25% już po 4 tygodniach użytkowania! GLOV stymuluje mikro-cyrkulację skóry, a kosmetyki, które dostosowane są do Twojego rodzaju skóry, docierają bezpośrednio w głąb niej bez żadnej interakcji z innymi produktami chemicznymi. GLOV nie podrażnia skóry i jest świetnym rozwiązaniem dla skóry z problemami atopowymi, alergicznymi i wrażliwej. Skuteczność GLOV została potwierdzona w warunkach laboratoryjnych.

14,00 zł / 1 sztuka (Pełnowymiarowy produkt)

Nigdy nie miałam styczności z tego typu produktami. Chętnie się przekonam czy będą spełnione obietnice bardzo pochlebnego opisu produktu.


Lord & Berry 20100 Crayon Lipstic

Szminka w ołówku o intensywnym i długotrwałym kolorze, bardzo ława w aplikacji. Po zastosowaniu natychmiast łagodzi i nawilża skórę ust.

80,00 zł / 1,8 g (Pełnowymiarowy produkt)

Gdy tylko widzę kolorówkę od razu jestem zadowolona. Świetny kolor.


Veet

Natural Inspirations Krem do depilacji z Masłem Shea do skóry normalnej i suche.

23,99 zł / 100 ml (Pełnowymiarowy produkt)

Lato przed nami- bardzo trafiony produkt.


CHARMINE ROSE
β-HYPO CREAM SPF 30

Krem pielęgnacyjny o właściwościach ochronnych, łagodzących i korygujących nie zawiera alergenów zapachowych ani barwiących. Stanowi idealną ochronę dla cery wrażliwej, nadreaktywnej oraz skłonnej do alergii.

60,80 zł / 50 ml (Pełnowymiarowy produkt)

Z kremami jest różnie lubią zapychać- po opisie można wywnioskować że ten nie powinien mieć negatywnych skutków. Jestem ciekawa efektów po jego zastosowaniu.


PROSALON

Szampon z olejkiem arganowym.

Delikatny szampon doskonały do codziennej pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, a w szczególności do włosów zniszczonych, matowych i szorstkich. Zawiera olejek arganowy.

18,70 zł / 1000 g (Pełnowymiarowy produkt).

W poprzednim miesiącu była maska na włosy. Użyłam jej raz więc trudno wyrazić swoją opinię. Ten szampon musi poczekać na swoją kolej.


ISADORA All Day Long Lash Mascara

All Day Long Lash, super trwały tusz bezpieczny dla rzęs! Niezwykle precyzyjna szczoteczka z długim i krótkim włosiem dociera do kącików oka oraz sprawia, że rzęsy są perfekcyjnie rozdzielone. Ekstremalnie wydłuża, pogrubia i wyraźnie podkreśla rzęsy, a efekt utrzymuje się aż przez 12 godzin bez rozmazywania się. Dzięki specjalnej formule masakrę All Day Long Lash możemy bardzo łatwo zmyć. Nieperfumowana. Testowana okulistycznie.

72,00 zł / 8 ml (Pełnowymiarowy produkt)

Kolorówka zawsze do mnie przemawia i nie będę się już powtarzać w tej kwestii. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi na moich rzęsach.

 Opisy produktów pochodzą ze strony www.beglossy.pl

Jeżeli chodzi o poziom mojego zadowolenia to jest on wysoki- 2 produkty z kolorówki. Pozostałe produkty też zużyję w swoim czasie. Poza tym co miesiąc przy rozpakowywaniu mam przysłowiowy " dzień dziecka". 

Pozdrawiam,

ShiningStar89



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...