26.06.2015

Organizacja kosmetyków- aktualizacja



Witam,

Aktualnie mam ostatni dzień urlopu. Miałam tyle zrobić, wyszło jak zawsze - kilka niespodziewanych zdarzeń miało miejsce i plany szlag trafił (na szczęście nie wszystkie). Głównie w ciągu tygodnia sprzątałam. Do tej pory kosmetyki trzymałam na jednej półce w dużej szafie. Wszystko było fajnie do czasu, gdy stwierdziłam, że kosmetyki zajmują półkę, w której można do góry ładnie poukładać ubrania.

Poza tym pudełka z BEGLOSSY też znalazły swoje zastosowanie. Szkoda, żeby tak ładne pudełka stały puste i zajmowały tylko niepotrzebnie miejsce, więc idealnie sprawdziły się jako przegródki w komodzie na kosmetyki.

Uwierzcie, że gdy dokonywałam transformacji, to w pokoju przez kilka godzin panował taki chaos, że bałam się, że nie skończę do nocy. Ufff ... udało się. Jeżeli chodzi o uporządkowanie jestem zadowolona z efektu końcowego.

Klika zdjęć żeby trochę Wam zobrazować:




 Ta szafa w pełni jest poświęcona kolorówce.. Od strony prawej znajdują się lakiery i zmywacz do paznokci. W pudełku obok są kredki, tusze, korektory itp. Następnie kolorowe cienie w plastikowych pudełkach, bronzery, Róże, rozświetlacze. Na samym końcu nowości, czyli sztuczne rzęsy, eyeliner, puder ryżowy, baza - czego nie widać na zdjęciach. Za pudełkami widzicie paletki Cieni SLEEK (które muszę opisać na grzbiecie - zrobię to ołówkiem) .Obok pędzle z firmy ZOEVA- są cudowne. Dalej są moje dwa podkłady i plastikowy organizer z Biedronki. Tam umieściłam szczoteczki do wyczesywania brwi (stare maskary tak skończyły) waciki, gumki do włosów.


Na samej górze są dwie szuflady komody, które podzieliłam w następujący sposób: po lewej stronie włożyłam kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów: balsamy, peelingi, szampony do włosów, odżywki itd. Po prawej stronie znajduje się kolorówka i pielęgnacja. W głębi szuflady są nowe pomadki P2, płyn micelarny, maseczki itd. Z przodu w pudełku BEGLOSSY (Hebe) miniaturki z subskrypcji i wszystkie produkty, które wpasowały się tu. Obok po prawej stronie w plastikowym organizerze z biedronki widzicie pomadki, błyszczyki, które używam. Są tam również dwa olejki argonowe ze względu na to, że muszą stać pionowo.



Inne posty z organizacją kosmetyków:

2. kuferek , FB FOTO - wypełniony kuferek
3 JYSK - zaczynałam tak (sama nie wierzę, że od tego czasu przybyło mi tyle kosmetyków)



Z racji, że to pierwszy dzień wakacji dla wszystkich rozpoczynających życzę udanego wypoczynku, a dla reszty szybkiego urlopu. Ja swój długi urlop mam przed sobą  - na szczęście. Na tą chwilę zregenerowałam siły i mam pomysły na nowe posty. Oby tylko powrót do pracy nie zabrał mi chęci ;)

Pozdrawiam,

ShiningStar89


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...