18.07.2015

BE GLOSSY LIPIEC 2015

Witam,

Znowu czas mnie oszukał, już połowa lipca za nami. Co za tym idzie kolejne pudełko BEGLOSSY. Paczka została dostarczona w czwartek, postanowiłam że nie będę patrzyła na fb czy instagram aby nie zepsuć sobie niespodzianki co jest wewnątrz pudełka. Oczywiście w postanowieniu wytrwałam i przystąpiłam do otwarcia. Motywem przewodnim pudełka są małe kosmetyki, które łatwo możemy zabrać  do torby czy walizki na wakacje. Kosmetyków jest kilka i stanowią niezbędnik każdej kosmetyczki. Przechodząc do sedna zapraszam na przegląd zawartości poniżej oraz krótki opis.










Jak zawsze pudelka różnią się w pewnym stopniu zawartością.

1. Szampon regenerujący do włosów firmy BREAVEN Professiolan - jego zadaniem jest nawilżenie, wzmocnienie i regeneracja włosów, pH 5.5-5.6. 

Ostatnio same szampony w pudelkach i przyznam że mi juz wystarczy na jakiś czas

2. Spray intensywnie nawilżający RAIN DANCE- jest to rodzaj kremowej i przeciw utleniającej odżywki do włosów. W jej składzie są takie olejki jak: tsubaki arganowy kameliowy oraz proteiny jedwabne. Z nazwy znam tylko arganowy. Aplikator w formie pompki- mój nie działa. 

Fakt, że pompka nie działa już trochę mnie zniechęcił, ale chyba produkt jest za gęsty i miałam pewnie pecha że tak trafiłam. Tego nigdy dość, tym bardziej że mam już jak na mnie bardzo długie wlosy i przyda się im odpowiednia pielęgnacja.

3. Krem nawilżający VICHY AQUALIA THERM - jego zadaniem jest zniwelowanie oznak odwodnienia skóry. Działanie nawilżające ok 48h. 

Bardzo fajny produkt i pokładam w nim wielkie nadzieje co do działania. Tym bardziej że nie jest to już pierwszy produkt tej firmy w pudelku- z poprzedniego kremy jestem bardzo zadowolona.

4. Pudel matujący ANNABELLE MINERALS -  nowość marki. Ma dawać matowe wykończenie i przedłużać makijaż. 

Z chęcią przetestuję. Tym bardziej że teraz moim pudrem matującym jest ten ryżowy z PAESE. A to zupełnie inna kolorystyka, na pewno skład rownież. Ale działanie matujące. Zobaczymy :)

5. Płyn micelarny do demakijażu oczu i wrażliwej skóry 3 w 1 VICHY. 

Mam nadzieję że nie szczypie w oczy. Wszystkie do tej pory płyny micelarne strasznie szczypią mnie w oczy. Niektóre podrażniają twarz. nie trafiłam jeszcze na tej idealny.

6.Olejek kokosowy- EFEKTIMA coconu mirakle- idealny do włosów i skóry. 

Na pewno ma szerokie zastosowanie. Nie wiedziałam że uchodzi za jeden z najzdrowszych olejów. co ważne przy zastosowaniu przy pielęgnacji włosów nie stosować na skórę głowy.


Podsumowując kosmetyki do pielęgnacji. Na pewno wszystkie przydadzą się każdej z nas podczas wakacji. Ich zaleta jest wielkość opakowania. Na prawdę nie zajmą dużo miejsca a wpisują się jako kosmetyki codziennej pielęgnacji. Ogólne wrażanie pudelka jako dobre - dlaczego bo już było ostatnio kilka produktów do pielęgnacji włosów o malej pojemności. Czego jeszcze nie zużyłam. Dla tych które zaczynają przygodę z BE GLOSSY na pewno produkty warte uwagi.

Pozdrawiam,
ShiningStar89

13.07.2015

RECENZJA PODKŁADU ASTOR Perfect Stay 24H + KOREKTOR

Witam,



W dniu dzisiejszym pojawi się recenzja podkładu marki Astor. Pełna nazwa podkładu  ASTOR Perfect Stay 24H + PODKŁAD . To mój drugi podkład, tym razem w ciemniejszym odcieniu 102 Złotej Beige. Bardzo długo wybierałam odpowiedni odcień – zawsze mam z tym problem. Przyznam szczerze, że jeszcze nigdy nie dobrałam idealnego podkładu do mojej cery.

Przechodząc do opisu podkładu : opakowanie szklane o pojemności 30 ml z pompką. Podkład można zakupić w 6 odcieniach  . 100 Ivory, 102 Złoty Beżowy, 200 Nude, 203 Peachy, 300 beżowy, 302 Deep Beige. SPF 20 . Koszt ok.30-40 zł. (zawsze kupuję na promocji )



  
Dla porównania podkład rozprowadzony i mała ilość podkładu żebyście mogli zobaczyć  konsystencję.  Zdjęcie w świetle dziennym.


Kilka słów od producenta: „24 - godzinna trwałość makijażu dzięki połączeniu bazy i podkładu. Baza nawilża i odżywia skórę. Trwały podkład nie ściera się gwarantując perfekcyjne krycie przez cały dzień. Posiada SPF 20. Testowany dermatologicznie..  "

 Moja opinia :
- ładnie się rozprowadza, fenomenalnie przy użyciu beautyblendera 
- krycie ma raczej średnie
- nie powoduje powstawania "nieprzyjaciół" na twarzy
- błyszczy - jedni lubią taki efekt drudzy nie. 
- ładnie pachnie
- gama kolorystyczna dla totalnych bladziochów raczej nie dostosowana - moim zdaniem po nałożeniu ciemnieje (lekko)
- ok. 1,5 pompki używam na pokrycie całej twarzy
- nie utrzymuje się na tyle ile obiecuje producent.
Należę do osób, które nie lubią błyszczenia twarzy. Dopóki używałam pudru matującego i gąbeczki, podkład ważył się a ja cala się świeciłam, schodził itd. W dodatku zauważyłam że mam na twarzy czerwone kropki (jakby: od opadającego czerwonego cienia). 
Dziwne zjawisko. jednakże po zastosowaniu mojego beautyblendera podkład sprawuje się idealnie i jest moim podkładem na co dzień. Także ja Wam go polecam.

P.S. Jakie macie zdanie o tym podkładzie?

Pozdrawiam,
ShiningStar89


12.07.2015

MAKIJAŻ PO RAZ PIERWSZY SZTUCZNE RZĘSY

Witam,

W tym, a w sumie po dodaniu notki w zeszłym tygodniu udało mi się zrobić 1 makijaż (wow). Nie jest idealny, bo po raz pierwszy użyłam sztucznych rzęs z firmy ARDELL. I o ile wydawało mi się prostą czynnością naklejenie tych rzęs. To nie jest tak do końca. Wszystko wymaga czasu i pracy. Muszę poćwiczyć, gdyż zrobienie kreski po naklejeniu rzęs nie do końca mi wychodzi. Może następnym razem zrobię odwrotnie. Najpierw namaluję kreskę później przylepię rzęsy. Nie wyobrażam sobie przylepiać kępek rzęs. 

Makijaż pod względem koloru nie różni się od poprzedniego KLIK -jako ślubny. Oba nie dają efektu, który zwalał by mnie z nóg, więc dalej będę rozmyślała i ćwiczyła.






Kosmetyki pochodzą z czerwcowego posta z zakupami KLIK

Już wkrótce kolejny makijaż. 

Serdecznie zapraszam.

Pozdrawiam,

ShiningStar89



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...