18.07.2015

BE GLOSSY LIPIEC 2015

Witam,

Znowu czas mnie oszukał, już połowa lipca za nami. Co za tym idzie kolejne pudełko BEGLOSSY. Paczka została dostarczona w czwartek, postanowiłam że nie będę patrzyła na fb czy instagram aby nie zepsuć sobie niespodzianki co jest wewnątrz pudełka. Oczywiście w postanowieniu wytrwałam i przystąpiłam do otwarcia. Motywem przewodnim pudełka są małe kosmetyki, które łatwo możemy zabrać  do torby czy walizki na wakacje. Kosmetyków jest kilka i stanowią niezbędnik każdej kosmetyczki. Przechodząc do sedna zapraszam na przegląd zawartości poniżej oraz krótki opis.










Jak zawsze pudelka różnią się w pewnym stopniu zawartością.

1. Szampon regenerujący do włosów firmy BREAVEN Professiolan - jego zadaniem jest nawilżenie, wzmocnienie i regeneracja włosów, pH 5.5-5.6. 

Ostatnio same szampony w pudelkach i przyznam że mi juz wystarczy na jakiś czas

2. Spray intensywnie nawilżający RAIN DANCE- jest to rodzaj kremowej i przeciw utleniającej odżywki do włosów. W jej składzie są takie olejki jak: tsubaki arganowy kameliowy oraz proteiny jedwabne. Z nazwy znam tylko arganowy. Aplikator w formie pompki- mój nie działa. 

Fakt, że pompka nie działa już trochę mnie zniechęcił, ale chyba produkt jest za gęsty i miałam pewnie pecha że tak trafiłam. Tego nigdy dość, tym bardziej że mam już jak na mnie bardzo długie wlosy i przyda się im odpowiednia pielęgnacja.

3. Krem nawilżający VICHY AQUALIA THERM - jego zadaniem jest zniwelowanie oznak odwodnienia skóry. Działanie nawilżające ok 48h. 

Bardzo fajny produkt i pokładam w nim wielkie nadzieje co do działania. Tym bardziej że nie jest to już pierwszy produkt tej firmy w pudelku- z poprzedniego kremy jestem bardzo zadowolona.

4. Pudel matujący ANNABELLE MINERALS -  nowość marki. Ma dawać matowe wykończenie i przedłużać makijaż. 

Z chęcią przetestuję. Tym bardziej że teraz moim pudrem matującym jest ten ryżowy z PAESE. A to zupełnie inna kolorystyka, na pewno skład rownież. Ale działanie matujące. Zobaczymy :)

5. Płyn micelarny do demakijażu oczu i wrażliwej skóry 3 w 1 VICHY. 

Mam nadzieję że nie szczypie w oczy. Wszystkie do tej pory płyny micelarne strasznie szczypią mnie w oczy. Niektóre podrażniają twarz. nie trafiłam jeszcze na tej idealny.

6.Olejek kokosowy- EFEKTIMA coconu mirakle- idealny do włosów i skóry. 

Na pewno ma szerokie zastosowanie. Nie wiedziałam że uchodzi za jeden z najzdrowszych olejów. co ważne przy zastosowaniu przy pielęgnacji włosów nie stosować na skórę głowy.


Podsumowując kosmetyki do pielęgnacji. Na pewno wszystkie przydadzą się każdej z nas podczas wakacji. Ich zaleta jest wielkość opakowania. Na prawdę nie zajmą dużo miejsca a wpisują się jako kosmetyki codziennej pielęgnacji. Ogólne wrażanie pudelka jako dobre - dlaczego bo już było ostatnio kilka produktów do pielęgnacji włosów o malej pojemności. Czego jeszcze nie zużyłam. Dla tych które zaczynają przygodę z BE GLOSSY na pewno produkty warte uwagi.

Pozdrawiam,
ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...