12.07.2015

MAKIJAŻ PO RAZ PIERWSZY SZTUCZNE RZĘSY

Witam,

W tym, a w sumie po dodaniu notki w zeszłym tygodniu udało mi się zrobić 1 makijaż (wow). Nie jest idealny, bo po raz pierwszy użyłam sztucznych rzęs z firmy ARDELL. I o ile wydawało mi się prostą czynnością naklejenie tych rzęs. To nie jest tak do końca. Wszystko wymaga czasu i pracy. Muszę poćwiczyć, gdyż zrobienie kreski po naklejeniu rzęs nie do końca mi wychodzi. Może następnym razem zrobię odwrotnie. Najpierw namaluję kreskę później przylepię rzęsy. Nie wyobrażam sobie przylepiać kępek rzęs. 

Makijaż pod względem koloru nie różni się od poprzedniego KLIK -jako ślubny. Oba nie dają efektu, który zwalał by mnie z nóg, więc dalej będę rozmyślała i ćwiczyła.






Kosmetyki pochodzą z czerwcowego posta z zakupami KLIK

Już wkrótce kolejny makijaż. 

Serdecznie zapraszam.

Pozdrawiam,

ShiningStar89



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...