13.07.2015

RECENZJA PODKŁADU ASTOR Perfect Stay 24H + KOREKTOR

Witam,



W dniu dzisiejszym pojawi się recenzja podkładu marki Astor. Pełna nazwa podkładu  ASTOR Perfect Stay 24H + PODKŁAD . To mój drugi podkład, tym razem w ciemniejszym odcieniu 102 Złotej Beige. Bardzo długo wybierałam odpowiedni odcień – zawsze mam z tym problem. Przyznam szczerze, że jeszcze nigdy nie dobrałam idealnego podkładu do mojej cery.

Przechodząc do opisu podkładu : opakowanie szklane o pojemności 30 ml z pompką. Podkład można zakupić w 6 odcieniach  . 100 Ivory, 102 Złoty Beżowy, 200 Nude, 203 Peachy, 300 beżowy, 302 Deep Beige. SPF 20 . Koszt ok.30-40 zł. (zawsze kupuję na promocji )



  
Dla porównania podkład rozprowadzony i mała ilość podkładu żebyście mogli zobaczyć  konsystencję.  Zdjęcie w świetle dziennym.


Kilka słów od producenta: „24 - godzinna trwałość makijażu dzięki połączeniu bazy i podkładu. Baza nawilża i odżywia skórę. Trwały podkład nie ściera się gwarantując perfekcyjne krycie przez cały dzień. Posiada SPF 20. Testowany dermatologicznie..  "

 Moja opinia :
- ładnie się rozprowadza, fenomenalnie przy użyciu beautyblendera 
- krycie ma raczej średnie
- nie powoduje powstawania "nieprzyjaciół" na twarzy
- błyszczy - jedni lubią taki efekt drudzy nie. 
- ładnie pachnie
- gama kolorystyczna dla totalnych bladziochów raczej nie dostosowana - moim zdaniem po nałożeniu ciemnieje (lekko)
- ok. 1,5 pompki używam na pokrycie całej twarzy
- nie utrzymuje się na tyle ile obiecuje producent.
Należę do osób, które nie lubią błyszczenia twarzy. Dopóki używałam pudru matującego i gąbeczki, podkład ważył się a ja cala się świeciłam, schodził itd. W dodatku zauważyłam że mam na twarzy czerwone kropki (jakby: od opadającego czerwonego cienia). 
Dziwne zjawisko. jednakże po zastosowaniu mojego beautyblendera podkład sprawuje się idealnie i jest moim podkładem na co dzień. Także ja Wam go polecam.

P.S. Jakie macie zdanie o tym podkładzie?

Pozdrawiam,
ShiningStar89


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...