18.09.2015

BEGLOSSY 09/2015 + KILKA SŁÓW WYJAŚNIEŃ

Witam

Na początku posta, należą się wyjaśnienia dla tych którzy tu zaglądają- Przepraszam:) Nie dodawałam postów, gdyż zwyczajnie nie miałam na to czasu i siły. W moim życiu otworzył się nowy rozdział. Otóż 15.08.2015r. zmieniłam mój stan cywilny i od tego dnia jestem szczęśliwą mężatką. Już nie jestem Magdą M.  Na temat ślubu może pojawi się odrębny post, jak będę miała materiał.

No więc jak co miesiąc oczekiwałam z niecierpliwością na pudełko. Niemniej jednak spodziewałam się że w dniu dzisiejszym nie ujrzę swojej niespodzianki, bo nie było żadnego domownika. Na szczęście kurierowi udało się naleźć sąsiadkę która odebrała przesyłkę. Po powrocie z pracy, jak co dzień szłam na spacer z moją Dusią- pieskiem. Słyszę jak otwierają się drzwi u sąsiadki i w tym momencie miałam przebłysk- może odebrała moje pudełko. No i na szczęście nie pomyliłam się.

Tym razem dałam sobie czas, nie podglądałam w internie jaka jest zawartość pudełka i przed chwilą otworzyliśmy moje BEGLOSSY. Pierwsze wrażenie nie było zbyt dobre, więcej skrawków papieru niż zawartości. Humor mi się poprawił gdy ujrzałam kolorówkę.









1.Beaver Professional Odżywka renegująca do włosów. Intensywnie regeneruje, nawilża i zmiękcza włosy – jak zobaczyłam kolejną odżywkę pomyślałam o nieme… no ale może przyda się do maseczki na włosy- jak w końcu  nałożę ją na pół dnia.

2.ISADORA Nude Sensation - Podkład upiększający  i  tego produktu jestem najbardziej ciekawa. Na stronie BeGlossy opis powoduje że będę oczekiwała efektu woow…

3.LAMBRE Lakier do paznokci Fashion Color – mój w kolorze czerwonym. Świetnie- tylko moje paznokcie po żelowych tipsach nie zachwycają :(

4.Lord & Berry 20100 Crayon Lipstic – no cóż jakieś dwa pudełka temu dostałam taką kredkę. Na szczęście kolor mi odpowiada, sama jakość kredki też już się przekonałam że jest dobra.

5.Silcare UNIQE krem do rąk bogata formuła kremu gwarantuje skuteczną ochronę przed wysuszeniem, doskonale odżywia, regeneruje, wygładza oraz wzmacnia barierę hydrolipidową naskórka – bardzo podoba mi się aplikator z pompką, co do efektów oby się sprawdziły. Ostatnio moje ręce potrzebują regeneracji.

6. Clarena Balsam do ciała- działanie nawilżające. Wersja mini na pewno przyda się na jakieś wyjazdy.


6.EFEKTIMA- chusteczki samoopalające i balsam brązujący. Z tego co udało mi się zorientować to chyba produkty ponad pakietowe.

Pudełko oceniam 6/10

Recenzji lipcowego pudełka nie będzie, bo nie zrobiłam zdjęć. Wersja była pachnąca, a zawartość w jednym zdaniu, przypadła mi do gustu.


Pozdrawiam,

ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...