27.09.2015

Jesień- pomysł na leczo

Witajcie. Do tej pory blog był raczej o tematyce urodowo -makijażowej. Niemniej jednak jak już wcześniej wspomniałam zmieniłam swój stan cywilny i przyszedł czas na gotowanie nie tylko od czasu do czasu. Dlatego tez postanowiła, że nic się nie stanie jeżeli czasami pokażę co ugotowałam, a może ktoś się zainspiruje - ja mam tak często.

Idzie jesień, na szczęście powoli ale niebawem nas dopadnie. Nie przepadam za tą porą roku, krótkimi dniami itp. Mało że będę wstawała, będzie ciemno to i wracając z pracy też będzie się robiło szarawo. Może inaczej by człowiek przechodził tą ponurą porę roku gdyby mógł jeszcze robić w życiu to co lubi, a nie co musi.

Jak wiadomo temperatury też nie będą nas rozpieszczały i wtedy nie ma nic lepszego niż pomysł na leczo.


Składniki:

papryka czerwona
papryka żółta
pomidory z puszki
kiełbasa
cebula
pieczarki
przecier pomidorowy
2 kostki bulionu
przyprawy, pieprz sól, papryka, cukier

Przygotowanie:
Myje paprykę, kroimy w kostkę. następnie wrzucamy do granka i gotujemy ok 30 minut - co jakiś czas mieszamy (nie zalewamy wodą).Dodajemy puszkę pomidorów.Smażymy cebule na złoto, dodajemy do reszty.Pieczarki kroimy w plasterki smażymy na pozostałym oleju/maśle.Podsmażamy kiełbaskę i dodajemy do reszty. Wszystko dusimy ok 30 minut. Doprawiamy do smaku.








Do tego pyszna świeża bagietka i SMACZNEGO.

My swoje leczo  na gorąco włożyliśmy do słoików, gdy ostygło wsadziliśmy do lodówki i jak głód nas dopadnie to tylko odgrzewamy i wcinamy :)

Pozdrawiam,
ShiningStar89


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...