08.11.2015

SEMILAC - ZAKUPY I PIERWSZE WRAŻENIE

Witajcie,

Tematyka paznokci, jakoś na moim blogu nigdy nie dominowała. Powodem jest fakt, że ja bardzo rzadko mam długie, ładnie pomalowane paznokcie. Z jakiś przyczyn moje paznokcie są strasznie łamliwe, rozdwajają się, a na domiar złego ja im trochę pomagam, co powoduje zniszczenie płytki mojego paznokcia. Otóż latem następuje totalna odmiana moje paznokcie są twardsze i mogę o nie zadbać. No ale co zrobić gdy lato się kończy?

Otóż jak wiadomo na YT aż wrze od tematyki lakierów hybrydowych. Pooglądałam kilka filmików, zobaczyłam że można też sobie przełożyć paznokcie metodą lakierów hybrydowych. Kilka dni się biłam z myślami kupić czy nie kupić zestaw. Wiedziałam że to nie będą małe koszta. Po kilku dniach i za namową męża zamówiłam z ALLEGRO. Początkowo chciałam kupić wszytko ze strony SEMILAC, ale nie znalazłam wszystkich produktów które chciałbym kupić. Zastawiałam się nad zakupem zestawu SEMILAC za 249 zł. Niemniej jednak na YT  (głównie Martyna Molenda) podpatrzyłam jaką ma lampę itd.

Poniżej spis produktów oraz ceny:

1.SZABLONY DO AKRYLU ŻELU PAZNOKCI 500 SREBRNE 11,49zł
2.SEMILAC PROFESJONALNY PILNIK BANAN 100/180 5,00zł
3.SONDA DŁUTKO DO ZDOBIEŃ PLASTIKOWA RÓŻOWA 1.79zł
4.PYŁEK OPALIZUJĄCY EFEKT SYRENKI - RÓŻOWY 1,99zł
5.SEMILAC STRIPER DO ŚCIAGANIA LAKIERU HYBRYDOWEGO 4,00zł
6.SEMILAC CLEANER ODTŁUSZCZACZ 500ml 15,45zł
7.STALOWE RADEŁKO KOPYTKO DO SKÓREK NF212 2,99zł
8.SEMILAC LAKIER HYBRYDOWY + Efekt Syrenki Gratis 29,00zł
9.SEMILAC WACIKI BEZPYŁOWE PŁATKI MANICURE 1000 szt  14.00zł
10.SEMILAC HARD HYBRYDOWY ŻEL BUDUJĄCY NA PAZNOKCIE 29,00
11. PATYCZKI DWUSTRONNE Z DREWNA POMARAŃCZOWEGO 20 szt 2,49zł
12. SEMILAC REMOVER PŁYN DO USUWANIA HYBRYD 125 ml 15,00zł
13.SEMILAC ZESTAW BAZA + TOP + GRATIS EFEKT SYRENKI 54,00zł
14.LAMPA LED UV 9W MOSTEK TIMER ŻELE HYBRYDY MONO 129,00zł

Lampy nie ma na zdjęciach.

Podaję dane techniczne:
  • Moc: 9W (3x 3W LED),
    Napięcie: 110-240V,
    Częstotliwość: 50-60Hz,
    Wymiary: 14,3 x 3,8 x 5 cm,
    Timer: 30, 60, 90 sekund 
Przesyłki zostały dostarczone w 2 dni. Także szybko doszło do pierwszych testów. Oczywiście nie jest to takie proste jak się mogłoby wydawać na pierwszy rzut oka. Trzeba dużo czasu i wprawy aby dojść do perfekcji, a zwłaszcza kiedy wykonuje się przedłużenie paznokci. Na razie uczę się-( na instagramie już jest zdjęcie paznokci jakie wykonałam tydzień temu).





Dajcie znać, jak u Was spisują się te produkty.
Pozdrawiam,
ShiningStar89

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...