11.12.2015

beGLOSSY GRUDZIEŃ 2015

Witajcie, 

Mamy około poły grudnia, więc czas na moją co miesięczną niespodziankę, czyli pudełko z niespodziankami od beGLOSSY. Jak już wspominałam, zastanawiałam się czy dalej zamawiać pudełka czy może zrezygnować. Przyznaję że czekam co miesiąc z ogromną niecierpliwością, czyli co miesiąc mam mikołajki. Tym razem było mi dane od razu zobaczyć co jest w środku. Jeżeli też jesteście ciekawi to zapraszam do oglądania:


Pudełko przychodzi w ładnym kartoniku, po jego otwarciu zawsze jest czarna bibuła na której przylepiony jest znak rozpoznawczy beGLOSSY. Zawartość pudełku  owinięta jest wstążeczka i na wierzchu znajdziemy kartkę z nazwą pudełka miesiąc. Na kartce znajdziemy również kilka słów od zespołu beGLOSSY. Kartka jest otwierana, wewnątrz znajduje się rozpiska co jakie kosmetyki są w środku i ich krótki opis.



MOKOSH odżywczy eliksir do ciała żurawina. Olejek jest stworzony z oleju arganowego oraz oleju z kiełków pszenicy z dodatkiem witaminy E. 100ml 65,00zł


 ARTEGO szampon intensywnie nawilżający Rain Dance. Działanie oczyszczające oraz odżywcze. Sprawdzę, zwłaszcza że u mnie deficyt w szampony. 150 ml 29,90 zł


LOREAL ELSEVE magiczna moc olejków -olejek w kremie. Ma za zadanie odżywić nasze włosy. No i to co mnie przeraża, jest bez spłukiwania. Ponadto idealny dla każdego rodzaju włosów. 150 ml 19,99zł

 

 

 ANNABELLE MINERALS mineralny cień do powiek, nie osypuje się, nie wykrusza i nie rozmazuje. 3g 29,90zł


URIAGE pasta SOS. Redukuje punktowe zmiany skórne. Ma działanie ściągające i antyseptyczne. 15 g 50zł w pudełku 1g


JEAN D'ARCELL Coffection Caviar Creme. Krem rewitalizujący i odżywiający skórę. Poniżej zdjęcie z ulotki



L'OCCITANE woda toaletowa kwiat wiśni.75ml 187 zł w pudełku 7,5 ml. Zapach cudowny. Otrzymały go klientki VIP. Zostawię sobie go na specjalne większe wyjścia.



Tym sposobem pokazałam całą zawartość pudełka. Jestem bardzo zadowolona i czekam na kolejne pudełko. Oby ponownie mnie nie zawiodło. Czas zacząć testować.

Jak Wam przypadło do gustu to pudełko?? Koniecznie dajcie znać.

Pozdrawiam,
ShiningStar89




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...