09.12.2015

BEGLOSSY LISTOPAD 2015

Witajcie,

Post dotyczy subskrypcji pudełek BEGLOSSY. W roli głównej pudełko z miesiąca listopada 2015r. Chciałam stworzyć post połączony z miesiącem październik, niemniej jednak zniknęły mi zdjęcia i mogę sobie pomarzyć o takim poście.Więc skupię się ma tym co mam.

Listopadowe pudełko kryje się pod nazwą WARM UP. Obecne miesiąca powodują że nasze myśli wędrują ku ciepłej herbacie z miodem i cytryną, w dodatku leżymy pod ciepłym kocem - przynajmniej ja tak mam. Po części jest mi to dane bo się rozchorowałam.


Od dłuższego czasu zastanawiam się czy dalej kontynuować zakup pudelek co miesiąc. Niby to tylko 49 zł ale nie zawsze jest to co mi odpowiada. Póki co czekam na grudniową przesyłkę i od niej uzależniam moją decyzję o dalszej subskrypcji.

Skład pudełka:

NIVEA balsam do ciała pod prysznic cocoa&milk. Odpowiedni do stosowania po goleniu i depilacji.
Pojemność 50 ml. Cena produkty za produkt pełnowymiarowy 17.99zł


SANASE chocolaterapia -kompleks nawilżający bio shock. Zawiera ekstrakt z kakao i kwas hialuronowy. W pudełku 2 sztuki. Koszt za 4 sztuki ok 33


PANTENE aksamitny krem do włosów intensywnie nawilżający. Nakładamy na suche włosy ok 1-2 pompek. Wczoraj spróbowałam i co mogę powiedzieć ma przepiękny zapach. W pudełku 100ml koszt 36.99 zł


SAYOS kolor refresher. Zastosowany między 2 trwałymi koloryzacjami natychmiast odświeży intensywność i blask koloru. W pudełku 75 ml koszt 18,99zł. Dostałam kolor blond więc oddam go komuś.


VICHY idealia rozświetlający krem wygładzający. pojemność 15 ml. Koszt 105 zł za 50 ml. To już 3 opakowanie kremu tej firmy podczas mojej dotychczasowej subskrypcji i zawsze byłam zadowolona z tego typu kremu.


EFEKTIMA hydrożelowe płatki pod oczy na bazie ekstraktu z wina czerwonego. Też nie raz taki produkt gościł w moich zasobach kosmetycznych. Idealne prze większym wyjściem. Użyję ich na sylwestra. Jedno opakowanie koszt 4,74zł


FM FEDERICO MAHORA 281 zapach kwiatowo-owocowy. Po prostu przepiękny. Nie jest słodki i dlatego przypadł mi do gustu. Myślę, że skusze się i kupie jego pełnowymiarowy flakonik. W pudełku próbka 2ml. Za 30 ml zapłacimy 52,50zł


NATURALNE AROMATY olejek zapachowy lub etryczny. Ja dostałam eteryczny- lawenda. Właśnie go otworzyłam i czuć zapach lawendy w całym mieszkaniu. 12 ml to koszt 7,00 zł


Podsumowując, powiedziałbym że pudełko dobre. 

Wiem. że późno przychodzę z tym postem ale w końcu jest.

Pozdrawiam,

ShiningStar89









LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...