10.12.2015

SEMILAC NOWE KOLORY

Witajcie,

Każdy, kto choć trochę interesuje się tematyką paznokci, zna firmę SEMILAC. Na YT znajdziemy mnóstwo filmików o malowaniu paznokci lakierami hybrydowymi. Oczywiście zanim kupiłam lakiery i inne produkty tej firmy kilka dni siedziałam po pracy przed komputerem i wybierałam co by mi się przydało. Podaję link to posta z pierwszymi zakupami <KLIK>

Tym razem skusiłam się na zakup nowych kolorów. Lakiery nie są tanie bo koszt zakupu jednego to około 30 zł. Już wiem że jest to dobrze wydany pieniądz. Cały czas ćwiczę malowanie paznokci aby dojść do perefekcji. Moja przygoda z paznokciami nie jest długa, gdyż moje naturalne paznokcie zawsze (no prawie) mam tak krótki i rozdwojone - więc nie wygląda to ani ładnie ani kobieco. Odkąd kupiłam SEMILAC HARD przyznam że trochę się  zmieniło. Przedłużam paznokcie i jest o wiele lepiej. Poniżej pokaże zdjęcie moich aktualnych pazurków.

Lakiery zakupiłam już na stronie www.semilac.pl. Do tego zakupiłam dwa pilniki i 3 bloki polerskie. W prezencie dostałam firmową naklejkę oraz "smycz".



Teraz lakiery przechowuję w moim kuferku, który początkowo sprawdzał się do organizacji kosmetyków kolorowych. Wszytko w jednym miejscu i można łatwo przenieść idąc do kogoś.


Moje aktualnie zrobione paznokcie. Czyli przedłużone lakierem hard, następnie nałożyłam 3 warstwy lakieru  034 MARDI GRAS. Na palcu serdeczny również nałożyłam 3 warstwy lakiery 130 SLEEPING BEAUTY.  Dodatkowo wykonałam efekt syrenki. Tak prezentują się efekt końcowy. 




Zdjęcie nie do końca oddaje kolory ale są bardzo przybliżone do tych realnych. Także jeżeli któraś z Was zastanawia się nad zakupem tych lakierów to polecam. 



Jeszcze jedno zdjęcie, nieco gorszej jakości bo zrobione aparatem z telefonu . Paznokcie pomalowane na "swoją" płytkę kolorem 130.



Pozdrawiam,
ShiningStar89



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...